Rabu, 28 Oktober 2009

HOTEL PALING COOL

ORIGIN POST-STRANGE WORLD



























Jumaat, 23 Oktober 2009

pasar tani di thailand

Bagi yg ingin ke Thailand jangan lepaskan peluang untuk mengunjung pasar tani di Thailand ini...Berbagai-bagai jenis barangan pelik boleh dilihat di sana yang tak pernah terdapat di pasar tani di Malaysia...Jangan terkejut nanti......


















Baca Yang Kat Bawah Ni Jugak

Rabu, 14 Oktober 2009

awan halo





korang fikir pelangi 2 dh cool sangat?. Beberapa hari lalu, awan awan misteri terbentuk seperti lingkaran muncul di Moscow.

kali pertama nampak macam dh kena photoshop,tapi sebenarna x. It's just so ... perfect. Tapi meterologists telah bercakap dan mengatakan awan itu tidak diubah secara digital. Namun, itu tidak benar-benar apa yang nampak, baik.

Ketika awalnya terbentuk awan, beberapa penggemar UFO menyatakan itu adalah benar "misteri." Beberapa orang turut membandingakan nya dengan kapal2 terbang yg tedapat dalam filem sains fiksyen "independence day".Realitinya ia benar2 melesat dan cepat sangat menggarkanya daripada pencerobohan asing. Sebuah artikel dari Daily Mail menjelaskan bahawa "sebentuk cincin dari pebentukkan awan" hanya sebuah efek optik.

Seorang jurucakap rasmi untuk jabatan cuaca Moscow berkata, "Beberapa ahli sains telah melawat Moscow baru-baru ini, mengatakan inya ada kena mengena dengan campuran awan dari kutub udara yang sejuk dan bergabung dengan awan di moscow - ini adalah bagaimana kesanya terhasil."

awan ni terbentuk beberapa minggu lalu, namun pencarian dan kekecohannya masih lagi diperkatakan.kalau nk tengok lagi search kat "awan halo" dan " Awan Moskow" keduanya pun bolah, dan klip video telah mengumpulkan ratusan ribu pandangan di YouTube. Anda dapat saksikannya sendiri di bawah ini ...


Selasa, 13 Oktober 2009

Ikan ‘pelik’ cetus khabar angin bencana alam

MUAR: Seorang nelayan terkejut apabila menemui ikan pelik yang didakwa mempunyai wajah mirip makhluk asing dalam cerita fiksyen Hollywood, Alien di pantai Sri Menanti dekat sini, hingga menggemparkan penduduk setempat, Sabtu lalu.

Penemuan dianggap luar biasa itu turut menimbulkan khabar angin dalam kalangan masyarakat setempat konon akan berlaku kejadian tidak diingini atau bencana alam besar.

Keadaan itu bermula apabila Shahrezza Abdul Razak, 20, menemui seekor ikan pelik yang memiliki beberapa taring besar tersangkut di jaringnya ketika menangkap ikan di tepi pantai perairan berkenaan kira-kira jam 6 petang.

Menurut Shahrezza, pada mulanya, dia menyangkakan ikan yang tersangkut di jaring itu spesies buntal yang banyak terdapat di kawasan itu.

Sabtu, 10 Oktober 2009

Khamis, 8 Oktober 2009

kemalangan yang pelik



















































tatu 3D




































lengan paling besar dan kuat di dunia















Pelik Tapi Comel

asak:malaysiasensasi.blogspot.com

Pelik Tapi Comel

Jom kita tengok gambo2 binatang laut yang pelik..











Hanya Di Sesetengah Negara


hanya di...

gambar2 ni hanya terdapat di sesetengah negara .

hanya di China – kolam renang

swimming pool china

hanya di Thailand – mandi ular

snakebath

hanya di America – Fitness

fitness

hanya di India – makankan tikus

mouse feeding

hanya di Texas-car wash@cow wash

carwash